Tuesday, February 21, 2017

ترجمه تخصصی متن

ترجمه تخصصی متن و مقالات دانشجویی رشته های دانشگاهی از فارسی به انگلیسی . ترجمه تخصصی زبان های انگلیسی روسی عربی در دفتر ترجمه شریعتی . ترجمه هر گونه متن تخصصی رشته های پزشکی علوم انسانی رشته های مهندسی مکانیک عمران کامپیوتر شیمی فیزیک ریاضی پذیرفته می شود.ترجمه تخصصی مقاله و متن در سایت ترجمه متون تخصصی شریعتی سفارش ترجمه به صورت آنلاین ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی با تخفیف دانشجویی و قیمت ارزان.
در این مرکز کلیه خدمات ترجمه تخصصی به صورت کاملا حرفه ای و مطابق با بهترین استاندارد های ترجمه انجام می شود.
برای دریافت لیست قیمت ترجمه متون تخصصی اینجا رو کلیک کنید.

دفتر ترجمه رسمی شریعتی، مفتخر است تخفیف های ویژه برای دانشجویان عزیز جهت ترجمه مقالات تخصصی و ترجمه متون دانشگاهی در نظر بگیرد.
گروه کثیری از مخاطبان سرویس ترجمه تخصصی متون انگلیسی و فارسی را دانشجویان و دانشگاهیان تشکیل می دهند . با توجه به ترافیک بالا و نیاز مبرم و مداوم قشر تحصیل کرده به استفاده از خدمات ترجمه فوری ، آنلاین و تخصصی ، تعرفه های اعلامی در حوزه ترجمه فارسی به انگلیسی یا ترجمه انگلیسی به فارسی باید طوری تنظیم شود که دانشجویان عزیز به راحتی از پس هزینه ترجمه متون دانشگاهی برآیند . از سوی دیگر ، دانشجویان به دلیل تحصیل ، زمان کافی جهت انجام پروژه های ترجمه خود ندارند و اکثرا دقیقه ۹۰ را برای انجام سفارش های ترجمه انتخاب می نمایند .
بسیاری از مشتریان دفتر ترجمه خود به این واقعیت اشاره می نمایند که علی رغم داشتن سواد انگلیسی بالا و تسلط به زبان انگلیسی ، مطابق حدس و گمان خود قادر به انجام پروژه های ترجمه نمی باشند و در بسیاری از مواقع با کمبود زمان روبه رو بوده و مجبور به تحویل پروژه می باشند . بنابراین دفتر ترجمه شریعتی با ایجاد بستر خدماتی مناسب و به صرفه از لحاظ اقتصادی، پاسخ مناسبی به نیاز مخاطبان می دهد.

محاسبه قیمت ترجمه متن و مقاله معمولاً به روش های مختلف نظیر قیمت ترجمه صفحه ای، قیمت ترجمه خطی و کلمه ای محاسبه می شود. در دارالترجمه رسمی شریعتی، نرخ ترجمه تخصصی بر حسب تعداد صفحات استاندارد معادل ۲۵۰ کلمه و پس از برآورد هزینه توسط کارشناس و با توجه به محتوای متن به طور دقیق تعیین می شود.

No comments:

Post a Comment